Persbericht

MiL.k: Lifestyle Point Integratieplatform

Reizen, vrije tijd, mode, cultuur en andere dergelijke activiteiten omvatten alle activiteiten die mensen ondernemen om de fysieke of mentale stress van het dagelijkse leven te verlichten. Als gevolg van maatschappelijke veranderingen zoals economische groei, stijging van het gezinsinkomen, vermindering van het aantal werkuren en verbetering van de productiviteit, is de markt voor lifestyle-activiteiten snel gegroeid.

Bovendien zijn er door de ontwikkeling van op internet gebaseerde technologie diverse dienstverlenende bedrijven verschenen die online reserveringen of aankopen aanbieden, en lifestyle-gerelateerde aankopen die in de eerste plaats offline werden gedaan, zijn ook naar online verschoven. Met de vooruitgang van de online-industrie is de concurrentie tussen de verschillende platforms versneld. De kosten voor dienstverlenende bedrijven om nieuwe klanten aan te trekken zijn gestegen, en deze bedrijven betalen verschillende vormen van beloningspunten om hun bestaande klanten te behouden. Het totale bedrag aan kilometerpunten dat als beloning aan klanten wordt uitbetaald, is elk jaar gestegen.


Het doel van MiL.k

MiL.k wil een platform bouwen dat kilometerpunten integreert van diverse, verschillende dienstverlenende bedrijven in de lifestyle-industrieën, waaronder reizen, vrije tijd, mode, en cultuur. Via de blockchain zal MiL.k een platform voor de integratie van kilometerpunten implementeren dat de geloofwaardigheid van gegevens waarborgt, geen directe uitwisseling van persoonlijke informatie tussen bedrijven vereist, en geen behoefte heeft aan de afwikkeling achteraf. Dit zal aanzienlijke voordelen opleveren voor de gebruikers, de klantenbinding verhogen door de waarde van de kilometerpunten te verhogen, en het klantenbestand voor dienstverlenende bedrijven op het platform uitbreiden. Op deze manier zal elk dienstverlenend bedrijf een duidelijk concurrentievoordeel hebben ten opzichte van zijn concurrenten. Het platform van MiL.k is een “alliantieplatform” dat de samenwerking tussen meerdere dienstverlenende bedrijven bevordert en niet één specifiek bedrijf maar alle deelnemende bedrijven ten goede komt.


The Milk Coin

Milk Coin (MLK) is een cryptocurrency die functioneert als de valuta van MiL.k’s platform en is het medium dat Brand Tokens van de uitgelijnde dienstverlenende bedrijven integreert. Op het platform is Brand Token als een product, en Milk Coin is de valuta om het te kopen. Er zijn verschillende manieren om Milk Coin te verwerven. Ten eerste kan het worden verdiend wanneer een gebruiker zijn/haar Brand Token verkoopt (op de platform app) die hij/zij heeft verdiend door gebruik te maken van de relevante dienst. Ten tweede kan het worden gekocht op de externe cryptobeurs. Ten slotte kan het individueel worden overgedragen tussen gebruikers.


MiL.k lidmaatschap

MiL.k lidmaatschap is een programma ter verbetering van de klantentrouw met als doel het versterken van samenwerkingen met partnermerken en het stimuleren van gebruikersactiviteiten op het MiL.k platform. Om premium service en speciale voordelen te bieden aan gebruikers met een hoog niveau van bijdrage aan het platform, introduceert MiL.k een MiL.k lidmaatschap niveau systeem samen met het lidmaatschap token LoungeM (LZM), dat nieuw zal worden uitgegeven om te dienen als een meting van de bijdrage van klanten. Bovenop de integratie van beloningspunten met Milk Coin (MLK), die in februari 2020 op de beurs werd genoteerd, heeft het nieuwe lidmaatschapsprogramma tot doel de MiL.k-service verder te verbeteren door extra voordelen te bieden aan de bijdragers van het platform.

Alle gebruikers zullen nog steeds toegang hebben tot bestaande functies en voordelen zoals kortingen op beloningspunten aankopen of uitbetalen van de punten na de invoering van het lidmaatschap programma. Echter, alleen VIP’s zullen toegang hebben tot premium functies of voordelen. Door deel te nemen aan de bestaande MiL.k diensten, zoals beloningspunten handel of MiL.k Pack, kunnen gebruikers LZM (sub-token), het lidmaatschap token verdienen als beloning voor hun bijdrage aan het platform. Het aantal totaal verdiende LZM’s in een bepaalde periode zal dan het lidmaatschapsniveau van een gebruiker bepalen. MiL.k zal meer details onthullen van het lidmaatschap niveau standaard en de vereiste LZM’s voor elk niveau in de toekomstige zakelijke aankondigingen.


Voordelen voor dienstverlenende bedrijven bij deelname aan de alliantie

Een van de belangrijkste activa voor online servicebedrijven is hun abonnees. Om hun klantenbestand (abonnees) te vergroten en te behouden, doen dienstverlenende bedrijven veel marketinginspanningen, en het kilometerpuntenprogramma is er daar één van. Echter, omdat de meeste bedrijven dezelfde promoties en evenementen doen, is het effect van het programma meestal niet de kosten waard. Mil.k Alliance zal een oplossing zijn voor deze dienstverlenende bedrijven omdat het een platform biedt waar alle aangesloten dienstverlenende bedrijven, met andere woorden, hun bestaande klanten zullen samenkomen. De voordelen voor de aangesloten dienstverlenende bedrijven zijn als volgt

1) Groei van klantenbinding
Door mijlpaalpunten van lifestylebedrijven te integreren, zouden klanten hun mijlpaalpunten beter kunnen gebruiken in Milk Coin. Dit betekent dat klanten meer geneigd zouden zijn om in de alliantie te blijven met een betere bruikbaarheid van hun punten. Een aangesloten onderneming kan hiervan profiteren zonder enige kosten.

2) Klantenwervingseffecten
Het platform kan dienstverlenende bedrijven ook voordeel opleveren bij klantenwerving. Dit kan als volgt worden gespecificeerd:

  • Nieuwkomers op het platform met gekochte Milk Coin (op de externe crypto exchange).
  • Bestaande klanten van een bepaalde op elkaar afgestemde dienst die met Milk Coin gebruik gaan maken van een andere dienst op het platform.

3) Synergie door samen te werken aan marketingpromoties
Ons platform bestaat uit dienstverlenende bedrijven in de lifestyle (reizen/leisure/fashion/cultuur/en dergelijke) sectoren. Bovendien, aangezien een set van activiteiten betrekking heeft op meerdere sectoren, (bv. een periode van vakantie neemt slapen in een hotel, het doen van outdoor activiteiten, winkelen in een winkelcentrum, enz.) is de onderlinge relatie en de gelijkenis van het gedrag van klanten hoger dan elke andere industrie.