Persbericht

Wat is qiibee?

qiibee is de wereldwijde standaard voor loyaliteit op de blockchain. Het is de veiligste, gemakkelijkst te installeren en architectuur-vriendelijke loyaliteit op de blockchain oplossing, voor de hoogste efficiëntie en impact.

Het in Zwitserland gevestigde bedrijf werd in 2015 opgericht door Gabriele Giancola en Gianluca Giancola, en het team bouwt voort op sterke expertise, bestaande partnerschappen en diepgaande kennis van de loyaliteitssector.

qiibee gelooft dat in de toekomst alle loyaliteitsprogramma’s zullen worden uitgevoerd op de blockchain, die een wereldwijd ecosysteem van aankoopbeslissingen zal aandrijven. Hun visie is om de wereldwijde standaard te zijn voor loyaliteit op de blockchain door expertise te delen en uit te wisselen met alle belanghebbenden, terwijl ze cutting-edge oplossingen aanbieden die het makkelijkst te gebruiken zijn.


Veel partnerschappen

qiibee biedt u de toekomst. Het onaangeboorde potentieel van loyaliteit aan de toppen van uw vingers. Betrouwbare interoperabiliteit. Verbeterde veiligheid. Eén universele waarheid binnen uw database.

qiibee bouwt aan een netwerk van partners. Onder zijn klanten zijn bekende merken zoals Lattesso, de tweede grootste producent van koude koffie in Zwitserland, en kkiosk met press&books die met qiibee samenwerkte om een kerstcampagne te voeren. De start-up uit Zug heeft ook klanten uit het buitenland aangetrokken. Sausalitos, de grootste cocktailproducent in Duitsland met meer dan 40 restaurants testte de qiibee oplossing met een pilootproject in vijf locaties. Dankzij de succesvolle test is het loyaliteitsprogramma in 2019 uitgerold naar alle 44 locaties.

De succesvolle samenwerkingen met klanten en partners bevorderen de verdere groei van qiibee.


Louis Erard: het volgende boeiende bedrijf dat samenwerkt met qiibee

qiibee & Louis Erard lanceren een loyaliteitsprogramma op basis van blockchain om merk-consumentbetrokkenheid in luxe te revolutioneren

Zwitserse luxe horlogemaker Louis Erard werkt samen met de Zwitserse loyaliteits krachtpatser qiibee om een uniek blockchain-gedreven loyaliteitsprogramma voor hun klanten te bouwen

qiibee heeft onlangs een nieuw partnerschap aangekondigd met het Zwitserse luxe horlogemerk Louis Erard om het nieuwe, blockchain-aangedreven loyaliteitsprogramma van Louis Erard te lanceren, dat zijn brede basis van liefhebbers over de hele wereld volledig machtigt.

Het nieuwe getrouwheidsprogramma, ontworpen in samenwerking tussen de teams Louis Erard en qiibee, komt met een ad hoc Louis Erard branded webapplicatie, voor alle fans om hun transacties te volgen en hun beloningen te kiezen op hun tijd, onmiddellijk en naadloos.

Verzamelaars worden nu beloond met Louis Erard-punten voor elke aankoop die ze doen op louiserard.com en kunnen die punten inwisselen voor wat ze maar willen, waar en wanneer ze maar willen.

Na elke aankoop kunnen Louis Erard fans Louis Erard punten verzamelen, inwisselen en inwisselen op http://louiserardreward.com, via laptop of mobiel.


Onbeperkte mogelijkheden

De mogelijkheden zijn onbeperkt en de klanten van Louis Erard kunnen eindelijk zelf beslissen, op basis van hun geschiedenis en voorkeuren, en exclusieve toegang krijgen tot unieke ervaringen, VIP-kortingen en mijlen van hun favoriete luchtvaartmaatschappijen en frequent flier-programma’s, te beginnen met het Miles & More netwerk en Etihad Guest.

Vanaf dit jaar (2021) krijgen verzamelaars ook de hand op alle aankomende limited editions en drops, die kunnen worden gereserveerd met de aankoop van niet-fungibele tokens, die privé, persoonlijk en gekoppeld zijn aan het limited edition-horloge van hun keuze. Dit garandeert de zekerheid om de gelimiteerde editie aan hun deur te ontvangen, via gratis verzending en voordat iemand anders dat doet, en om alle verhalen achter de schermen te horen met de ontwerpers van Louis Erard. Bovendien krijgen zij ook hun punten.

Loyaliteit was nog nooit zo eenvoudig en lonend. Louis Erard toont opnieuw echt leiderschap in de horloge-industrie, door als pionier blockchain te gebruiken om een intiemere dialoog aan te gaan met zijn fans, één voor één, en het volledige potentieel van digitalisering in luxe accessoires te ontsluiten.

Manuel Emch, strategisch adviseur bij Louis Erard, zei: “Loyaliteit is een sleutelelement in elke DTC-strategie. Dankzij qiibee’s plug-and-play loyaliteitsprogramma, vonden we de juiste manier om onze klanten te belonen, hen exclusiviteit te bieden en onze merkstrategie te versterken.”

Bovendien voegde Gabriele Giancola, CEO bij qiibee toe: “We zijn verheugd om loyaliteit-op-de-blockchain de luxemarkt te zien betreden en om de gepersonaliseerde en diepe betrokkenheid tussen Louis Erard en haar fans over de hele wereld te helpen vieren, nu haalbaar via onze eigen oplossing. Werken met Louis Erard is geweldig geweest, en we kijken uit naar wat deze samenwerking tot leven zal kunnen brengen.”

Voor meer informatie over het qiibee project, bezoek www.qiibee.com