Crypto handelsplatform BitMEX, heeft zijn aanbod uitgebreid met de notering van 14 nieuwe tokens. Het cryptoplatform heeft het aantal handelsparen uitgebreid om tegemoet te komen aan de toenemende vraag van retailhandelaren.
Traditioneel was handel alleen mogelijk met Bitcoin en Ethereum, maar dit is uitgebreid met nieuwe munten en activa omdat gebruikers aan hebben gegeven ook in andere cryptomunten te willen handelen. BitMEX heeft daarom zijn tokenaabod uitgebreid met de volgende 14 munten: USD Coin (USDC), Tron (TRON), Solana (SOL), Dai (DAI), Fantom (FTM), Binance USD (BUSD), Aave (AAVE), Shaiba Inu (SHIB), Wrapped Bitcoin (WBTC), Cronos (CRO), Decentraland (MANA), FTX Token (FTT), Sandbox (SAND) en OK Blockchain (OKB).
BitMEX slaat een andere koers in
Naast meer activa omvat de nieuwe koers van BitMEX de ondersteuning van meer netwerken om klanten extra overdrachtsmogelijkheden te bieden en tegelijkertijd de transactiekosten voor opnames te verlagen. De ‘beyond derivatives’-transformatie van BitMEX betekent een strategische verschuiving voor het handelsbedrijf, dat op zoek is naar meer manieren om crypto in het dagelijks leven te verankeren.
Alexander Höpner, BitMEX CEO:
“De dagen van trage en beperkte vooruitgang in de financiële wereld zijn voorbij. In de wereld van cryptocurrency zijn we in staat om in hoog tempo te innoveren. Naarmate meer beleggers en handelaren de ruimte betreden en de strategieën steeds volwassener worden, moeten degenen onder ons die producten en diensten leveren om die beleggingen aan te sturen, voortdurend op zoek gaan naar aanpassingen aan opkomende trends en behoeften.
Bij BitMEX profiteren we van iets dat zeldzaam is in onze sector: erfgoed. Wij zijn één van de oudste cryptohandelshuizen en begrijpen handelaren dus beter dan de meesten. Als zodanig richten we ons nu op onze ‘beyond derivatives’ transformatiestrategie die een reeks nieuwe producten en updates omvat waarmee onze gebruikers meer kunnen doen met hun crypto, terwijl we de opkomst van digitale activa in de mainstream blijven faciliteren.”
Blockchain-experts bekritiseren Britse sancties tegen cryptobeurs HTX
De discussie ontstond nadat het Verenigd Koninkrijk op 26 mei sancties oplegde aan Huobi Global S.A., het Panamese bedrijf achter HTX.
Bitvavo opnieuw gekroond tot grootste euro-cryptobeurs ter wereld
De Amsterdamse beurs pakt 44% van alle euro-spothandel in crypto en laat reuzen Kraken, Coinbase en Binance ver achter zich
OKX lanceert X-Perps op de Magnificent 7-aandelen, goud, zilver en olie voor Europese traders
OKX lanceert dertien nieuwe markten waarmee Europese traders 24/7 futures kunnen verhandelen op aandelen, grondstoffen en indices.
Meest gelezen
Newsbit-analist voorspelde de daling naar 60.000 dollar: dit verwacht hij nu
De Bitcoin koers houdt stand rond cruciale steun, terwijl Newsbit-analist Juffermans een mogelijke bodem later dit jaar verwacht.
Goud verliest in één keer alle winst van dit jaar
Goud is opnieuw stevig aan het dalen, terwijl Wall Street optimistisch blijft. Komt er later dit jaar alsnog een grote stijging aan?
XRP-beleggers verkopen massaal met verlies, maar dat is goed nieuws
XRP beleggers verkopen steeds vaker met verlies, een signaal dat volgens on-chain data vaak dicht bij bodems verschijnt.
