In eerste instantie blijft Binance redelijk terughoudend met de implementatie van de LUNC 1.2% burn belasting op alle transacties. De CEO van de exchange, Changpeng Zhao (CZ), komt nu echter met een nieuwe functie waarmee gebruikers ervoor kunnen kiezen om zich aan te melden voor de 1,2% handelsvergoeding.
Burn belasting nog lang niet overal doorgevoerd
Binance heeft eerder al bekend gemaakt dat ze de 1.2% burn belasting in principe willen ondersteunen. Desalniettemin hebben ze er nog niet voor gekozen om deze verandering daadwerkelijk door te voeren. Binance is trouwens niet de enige exchange die hier enige moeite mee lijkt te hebben. Meerdere grote exchanges hebben deze verandering nog niet doorgevoerd.
Binnen de Terra-community is deze terughoudendheid niet altijd even goed ontvangen. De meeste voorstanders van de nieuwe burn belasting dringen aan op de volledige uitvoering van het voorstel bij de crypto-exchanges.
Zelf kiezen voor burn belasting
CZ kwam echter met een nieuwe suggestie. Hij zei via Twitter namelijk het volgende:
“Een optie is om een nieuwe functie te implementeren waarmee gebruikers zelf kunnen kiezen voor een handelsvergoeding van 1,2% voor de burn belasting. En kijk hoeveel van de stemmende community dat als eerste doet. Stem met uw vergoedingen.”
Binance is momenteel terughoudend gebleven omdat ze vrezen dat ze klanten zullen verliezen door een extra vergoeding van 1.2% toe te passen op alle transacties. Een opmerking van een LUNA-liefhebber noemde de suggestie een geweldige middenweg.
De optie staat in principe iedereen toe om 1.2% burn belasting te betalen. Iedereen die hier echter niet toe bereid is kan deze functie echter simpelweg negeren. Het is nog niet bekend of de nieuwe functie daadwerkelijk geïmplementeerd wordt, maar het zou een goede middenweg kunnen zijn.
Trump-memecoin schiet 25% omhoog in aanloop naar Trumps verjaardag
Official Trump stijgt 25 procent door optimisme rond Iran en speculatie over Trumps verjaardag. Beleggers volgen de koers nauwlettend.
Crypto koersupdate: TRUMP, HYPE en Dogecoin gaan als een trein vandaag
Bitcoin doet zijn best om verder te stijgen, maar het zijn de altcoins die vandaag de show stelen. Lees hoe de cryptomarkt er nu voorstaat.
Bijna 2 miljard dollar ingezet op de winnaar van het WK voetbal
Er is inmiddels al bijna $2 miljard ingezet bij Polymarket en Kalshi op de vraag welk land het WK gaat winnen. Wordt dit de grootste gokmarkt ooit?
Meest gelezen
Newsbit-analist voorspelde de daling naar 60.000 dollar: dit verwacht hij nu
De Bitcoin koers houdt stand rond cruciale steun, terwijl Newsbit-analist Juffermans een mogelijke bodem later dit jaar verwacht.
Goud verliest in één keer alle winst van dit jaar
Goud is opnieuw stevig aan het dalen, terwijl Wall Street optimistisch blijft. Komt er later dit jaar alsnog een grote stijging aan?
XRP-beleggers verkopen massaal met verlies, maar dat is goed nieuws
XRP beleggers verkopen steeds vaker met verlies, een signaal dat volgens on-chain data vaak dicht bij bodems verschijnt.
