De oprichter van Dogecoin, Billy Markus, denkt dat de memecoin nooit meer zijn hoogste punt ooit zal bereiken. Toch zijn DOGE investeerders optimistisch. Dit omdat de rijkste man ter wereld, Elon Musk, het project blijft steunen. Wellicht dat Musk zelfs Dogecoin betalingen gaat accepteren op Twitter. Dit zou een opwaartse trend kunnen veroorzaken.
Dogecoin oprichter Billy Markus is pessimistisch
Ondanks dat de community dus best positief is, is de oprichter van Dogecoin pessimistisch. Billy Markus heeft al veel vaker laten weten dat hij niet gelooft in de waarde van de memecoin. Volgens hem zijn beleggers alleen geïnteresseerd in DOGE als de prijs hoog is, en dat is niet de juiste benadering voor een goed project.
Een crypto analist plaatste op Twitter een prijsgrafiek van de Dogecoin die zijn all time high van $0,74 bereikte. De twitteraar schreef er bij: “Ik kan niet wachten om dit weer te zien.”
Billy Markus antwoordde hierop en schreef: “Zou kunnen dat we prijs van $ 0,74 nooit meer terug zien. 2021 was een raar jaar en Dogecoin werd meegesleurd in de dystopie.”
De oprichter van DOGE is dus vrij pessimistisch over de vooruitzichten van de coin. Dat is ook niet zo gek aangezien de Dogecoin koers met meer dan 91% is gedaald ten opzichte van zijn hoogste punt ooit.
Waarom Dogecoin plotseling beter presteert dan de rest van de markt
Hoe kan Dogecoin plotseling beter presteren dan de rest van de markt? Komt er dan toch weer een soort memecoin-seizoen aan?
Dogecoin stijgt 10%: wat zit er achter deze plotselinge rally?
Dogecoin koers stijgt ruim tien procent terwijl SHIB en PEPE volgen, wat wijst op groeiend vertrouwen en meer risico in de cryptomarkt.
Dogecoin koers knalt 16% omhoog – komt het door Elon Musk?
Dogecoin schiet met 16 procent omhoog. Analisten speculeren over een mogelijke link met Elon Musk. Wat zit hier precies achter?
Meest gelezen
Van lasser tot kok: SpaceX maakt 4.400 werknemers miljonair
De beursgang van SpaceX maakt duizenden werknemers miljonair. Van lassers tot ingenieurs profiteren zij van jarenlang opgebouwde aandelen.
Ex Google-engineer verkoopt al zijn Bitcoin: ‘Het is voorbij’
Oud-Google-engineer TechLead verkocht al zijn Bitcoin met fors verlies. Volgens hem is de markt kwetsbaar, maar hij blijft op lange termijn positief.
Analist ziet belangrijk signaal voor XRP: ‘Gigapump komt eraan’
Een analist denkt dat XRP voor een grote stijging staat en wijst op een belangrijk steunniveau. Wel is het een speculatieve visie.
