Paxful, het digitale betalingsplatform, is naar verluidt een samenwerking aangegaan met de non-profitorganisatie ‘Built with Bitcoin Foundation’ รฉn met de burgemeester van Miami. Gezamenlijk willen ze een nieuw onderwijsinitiatief ontwikkelen rondom Bitcoin (BTC) en financiรซle geletterdheid.
Bekende sprekers zullen aanwezig zijn
Naar verluidt zullen er circa 500 gratis tickets voor de Bitcoin 2022-Conferentie via het initiatief worden weggegeven aan lokale hogescholen en universiteiten en aan lokale bewoners. De conferentie staat gepland van 6 tot en met 9 april in het Miami Beach Convention Center. Normaliter worden deze kaarten verkocht voor $899 per stuk.
Diegene die een kaart op deze manier kunnen bemachtigen krijgen toegang tot de volledige agenda van de conferentie. Enkele bekende sprekers zullen dit jaar aanwezig zijn, waaronder de Salvadoraanse president Nayib Bukele, MicroStrategy CEO Michael Saylor, de Amerikaanse senator Cynthia Lummis, ondernemer Peter Thiel en Cathie Wood van Ark Invest.
Naar verluidt zal Venture Miami het weggeven van tickets gaan geleid, een portfolioteam dat is samengesteld door burgemeester Suarez om innovatie, het scheppen van banen en diversiteit in snelgroeiende sectoren zoals informatietechnologie te bevorderen.
Wil jij crypto verhandelen op รฉรฉn van de grootste en meest betrouwbare exchanges ter wereld?ย Klik hierย en ga naar KuCoin.
Burgemeester Miami is pro-Bitcoin
Miami’s burgemeester is in relatief korte periode volledig overgegaan tot Bitcoin. Inmiddels ontvangt hij ook al een deel van salaris in de top cryptocurrency. Zijn volgende salaris zou hij zelfs volledig in Bitcoin willen ontvangen. Dit meldt hij via een Tweet op Twitter.
Ook heeft de burgemeester van Miami een programma opgezet waarbij inwoners van Miami een Bitcoin-dividend kunnen verdienen. Het programma wordt mogelijk gemaakt door de MiamiCoin-cryptocurrency, die gemeentelijke projecten helpt financieren door opbrengsten te genereren. Vanaf januari 2022 had MiamiCoin meer dan $21 (โฌ19) miljoen aan extra opbrengsten gegenereerd voor de stad.
Iโm going to take my next paycheck 100% in bitcoinโฆproblem solved! @Sarasti can you help? https://t.co/v4YdPZ0tYc
— Mayor Francis Suarez (@FrancisSuarez) November 2, 2021
Ripple-CEO haalt uit naar Saylor: ‘Bitcoin-strategie schaadt de cryptomarkt’
Ripple-topman Garlinghouse blijft positief over Bitcoin, maar zegt dat de financieringsaanpak van Saylor de cryptomarkt heeft geschaad.
BlackRock: AI-momentum ‘zuigt zuurstof weg’ bij Bitcoin
Mitchnick van BlackRock ziet beleggers massaal naar AI vluchten, weg van Bitcoin. Toch wijst hij op een aanjager die de koers kan keren.
Handelaren dekken zich massaal in tegen nieuwe Bitcoin-crash
Bitcoin optiehandelaren blijven voorzichtig en dekken zich massaal in, maar optiemarkt ziet voorlopig geen crisis voor Strategy ontstaan.
Meest gelezen
Van lasser tot kok: SpaceX maakt 4.400 werknemers miljonair
De beursgang van SpaceX maakt duizenden werknemers miljonair. Van lassers tot ingenieurs profiteren zij van jarenlang opgebouwde aandelen.
Ex Google-engineer verkoopt al zijn Bitcoin: ‘Het is voorbij’
Oud-Google-engineer TechLead verkocht al zijn Bitcoin met fors verlies. Volgens hem is de markt kwetsbaar, maar hij blijft op lange termijn positief.
Analist ziet belangrijk signaal voor XRP: โGigapump komt eraanโ
Een analist denkt dat XRP voor een grote stijging staat en wijst op een belangrijk steunniveau. Wel is het een speculatieve visie.
