Terwijl er steeds meer Luna Classic tokens geburned worden, zijn investeerders nog altijd op zoek naar nieuwe manieren om meer LUNC tokens te kunnen vernietigen. Een belangrijke manier om dit mogelijk te maken, is door een beroep te doen op meer cryptocurrency beurzen om de LUNC handel en burn-belasting toe te voegen.
Grote crypto beurzen als Binance en KuCoin ondersteunen de handel al, maar de twee grootste beurzen in Amerika – Coinbase en Robinhood – hebben dat nog niet gedaan.
Terra-investeerders hopen dat de LUNC token wordt toegevoegd op Coinbase
De community zet zich op dit moment vooral in om de token op Coinbase te laten toevoegen. Volgens gegevens van Coingecko is Coinbase de op twee na grootste crypto beurs ter wereld. De beurs heeft namelijk een 24 uurs volume van 1,02 miljard dollar. Dat betekent dan ook dat als de LUNC token hier wordt toegevoegd het de burn-snelheid flink zal versnellen. Dit zal dan meteen weer de prijs van de token laten stijgen.
Precies dat is dan ook de reden dat de LUNC community meer dan 200 duizend tweets heeft verstuurd aan Coinbase om de handel in Luna Classic te ondersteunen.
Het Coinbase-team moet nog reageren op verzoeken van LUNC-investeerders. Terra-investeerders zijn er echter van overtuigd dat dit enorme aantal tweets snel een punt op de agenda van het Coinbase-team zal worden en dat kan best wel eens iets positiefs op kunnen leveren. Met zoveel aanvragen heeft de beurs, volgens de community, geen andere keuze dan de LUNC token toe te voegen en de burn-belasting in te voeren.
Er worden steeds meer Luna Classic tokens geburned
Of het plan van de community echt gaat lukken is nog maar de vraag. Maar ondanks de afloop van de tweet-storm is één ding zeker. Er worden steeds meer LUNC tokens verbrand en dat is goed nieuws voor Luna Classic investeerders. Een afname van het aanbod van de token zal namelijk voor een grote prijsstijging moeten zorgen.
Zoals eerder gemeld, heeft de Terra-gemeenschap een belastingverlaging van 1,2% geïmplementeerd voor alle LUNC on-chain-transacties, als onderdeel van een poging om het totale aanbod van het token te verminderen. Tot nu toe hebben verschillende crypto beurzen, waaronder Binance, ook de belasting van 1,2% op hun respectieve handelsplatforms geïmplementeerd.
Cryptomarkt crasht opeens hard: Ethereum, XRP & Solana dalen 8%
De cryptomarkt stond al onder druk, maar Bitcoin zakt plots naar 61.000 dollar terwijl altcoins vanochtend de hardste klappen krijgen.
Zcash crasht 32% na ontdekking ernstige lek in privacynetwerk
Een onderzoeker vond een lek waarmee onbeperkt valse ZEC-munten konden worden bijgemaakt. De koers van Zcash is al 43% gedaald sinds gisteren.
Arthur Hayes dumpt HYPE en NEAR en gokt op Worldcoin
Arthur Hayes verkocht al zijn HYPE en NEAR en stapt over op Worldcoin, vlak voor de spraakmakende beursgang van SpaceX.
Meest gelezen
Bank of America waarschuwt voor grootste aandelenbubbel sinds 1880
Deze topanalist van Bank of America waarschuwt voor de grootste bubbel sinds de spoorweghype van de 19e eeuw.
Crypto-analist legt uit waarom 1.000 XRP volgens hem levensveranderend kan zijn
Crypto-analist Steph Is Crypto schetst drie scenario’s voor XRP. 1.000 XRP kan oplopen tot bijna 24.000 dollar.
AI voorspelt XRP koers voor 30 juni 2026
AI-modellen voorspellen dat de XRP koers eind juni onder 1,20 dollar zakt. Bitcoin-zwakte en lage liquiditeit drukken de munt.
