Voormalig Amerikaans congres kandidaat David Gokhshtein is van mening dat het steeds logischer wordt om in cryptomunten als XRP en ALGO te investeren. Deze uitspraak doet hij vlak na de implosie van cryptobeurs FTX.
Gokhsthein vertelt dat hij niet doelde op de prijs, maar in het licht van de actuele gebeurtenissen. De FTX-implosie heeft een enorme impact gehad op de cryptowereld en dit zal zich naar alle waarschijnlijkheid alleen maar uitbreiden.
Gisteren zei Genesis Global bijvoorbeeld al dat het opnames stop moest zetten en ook crypto beurs Gemini heeft grote problemen nu er geruchten gaan over een mogelijk faillissement.
Deze grote problemen zullen er naar alle waarschijnlijkheid voor gaan zorgen dat regelgevers over de hele wereld strenger op zullen treden tegen bedrijven die zich bevinden in de cryptowereld. Crypto bedrijven zoals Ripple Labs, die al jaren lang pleiten voor goede regelgeving en graag samen willen werken met traditionele betaalverwerkers, zouden hier weleens van kunnen profiteren.
Ripple gaat uitbreiden
Temidden van de aanhoudende crisis heeft Ripple zojuist bekend gemaakt dat het gaat uitbreiden. De CEO van Ripple, Brad Garlinghouse, vertelt dat het erg goed gaat met zijn bedrijf. Zo heeft Ripple al meer dan 30 miljard dollar aan betalingen verwerkt op zijn RippleNet. Ook vertelde de CEO dat Ripple’s ODL product gebruikt gaat worden op een nieuw continent, Afrika.
Eerder deze week kondigde Ripple zijn aankomst in Afrika aan via samenwerking met MFS Africa. Met behulp van de nieuwe samenwerking zal MFS Africa het voor klanten en bedrijven in Afrika eenvoudiger maken om real-time grensoverschrijdende betalingen met hun mobiele telefoons te verzenden. Dit door gebruik te maken van Ripple’s On-Demand Liquidity (ODL)-technologie.
Al met al zou de groeiende interesse in de producten van Ripple Labs, in combinatie met duidelijkheid over de regulatie ervoor kunnen zorgen dat de XRP koers hard zal gaan stijgen.
XRP nadert belangrijkste koopzone in jaren: kan de koers naar $3 stijgen?
Een analist ziet de XRP koers de belangrijkste koopzone in bijna acht jaar naderen. Een herstel richting 3 dollar zou kunnen volgen.
XRP Ledger staat voor belangrijke update: dit verandert er volgende week
De XRP Ledger krijgt op 15 juni een belangrijke update. De software wordt hernoemd en het geheugengebruik daalt fors.
Elon Musks Grok voorspelt XRP koers voor 30 juni 2026
AI-chatbot Grok verwacht dat de XRP koers eind juni tussen 1,15 en 1,35 dollar beweegt. Eerst moet de munt een bodem vormen.
Meest gelezen
Bank of America waarschuwt voor grootste aandelenbubbel sinds 1880
Deze topanalist van Bank of America waarschuwt voor de grootste bubbel sinds de spoorweghype van de 19e eeuw.
Crypto-analist legt uit waarom 1.000 XRP volgens hem levensveranderend kan zijn
Crypto-analist Steph Is Crypto schetst drie scenario’s voor XRP. 1.000 XRP kan oplopen tot bijna 24.000 dollar.
AI voorspelt XRP koers voor 30 juni 2026
AI-modellen voorspellen dat de XRP koers eind juni onder 1,20 dollar zakt. Bitcoin-zwakte en lage liquiditeit drukken de munt.
