Disclaimer: Dit is een gesponsord bericht, afkomstig van een derde partij en valt buiten de verantwoordelijkheid van Newsbit. Bij investeren in presales van cryptocurrency gelden hoge risico’s, dus investeer verstandig en nooit meer dan u bereid bent te verliezen.
Surf Reward ($SURF) weet de nodige aandacht te winnen met zijn revolutionaire concept voor de toekomst van online advertenties die gebruikers een passief inkomen kan opleveren.
Het project heeft al een extensie gecreëerd voor alle belangrijke browsers die advertentie ruimtes uitwisselen met hun eigen advertentie partners waardoor er een passief inkomen wordt gecreëerd voor alle personen die deze advertenties bekijken.
Daarnaast heeft het bedrijf een winstdelend model gecreëerd dat gebruikmaakt van het grootste gedeelte van de advertentieomzet om een liquiditeitspool te creëren voor zijn investeerders.
Als gevolg hiervan geloven analisten dat vroege investeerders van dit revolutionaire advertentie ecosysteem de potentie hebben om x50 winsten te realiseren.
Surf Reward Gaat Online Adverteren Veranderen via zijn Surf 2 Earn Concept
Surf Reward heeft een interessant protocol ontwikkeld dat Surf 2 Earn heet, en dat protocol staat klaar om het landschap van adverteren te transformeren.
Gebruikers die de advertenties zien terwijl ze op het internet surfen worden beloond met $SURF beloningen, de BEP-20 native token achter het platform.
Het project is opgericht door een Duits bedrijf genaamd Albelius Capital AG, gevestigd in Düsseldorf.
Er staan meer dan 3.000 advertentie partners klaar om omzet te genereren voor het gebruik van Surf Reward. Surf Reward is een flexibele staking app zonder ‘lock-in’ periode en het grootste gedeelte van de advertentie-omzet gaat direct naar liquiditeit.
Wat is er Mis met de Advertentie Wereld van Vandaag?
Er worden jaarlijks miljarden euro’s uitgegeven aan advertenties en het is dan ook geen verrassing dat websites altijd op zoek zijn naar manieren om hun winst te maximaliseren. Om deze reden weergeven ze de beste betalende advertenties ongeacht of hun publiek hierin geïnteresseerd is.
Daarnaast gaat er geen cent van de omzet naar de personen die deze advertenties constant moeten bekijken.
Het weergeven van irrelevante advertenties creëert een vicieuze cirkel voor alle betrokken partijen. Dit komt doordat veel internetgebruikers om deze reden gebruik maken van advertentieblokkers zoals AdBlock zodat deze advertenties verwijderen worden van hun ‘surf’ ervaring.
Als resultaat hiervan betalen adverteerders gigantische bedragen terwijl een groot deel van dit geld niet eens gezien wordt door de internetgebruikers.
De schatting is dat er op dit moment 615 miljoen apparaten zijn die gebruik maken van adblockers, ongeveer 11% van de gehele online wereld.
Surf Reward is van plan om deze hele markt op de kop te zetten door gebruikers die deze advertentie zien te belonen en door gebruik te maken van gepersonaliseerde advertenties.
Revolutionaire Browser Extensie Biedt Inkomen via Omzetdeling
Surf Reward heeft een revolutionaire browser extensie gecreëerd die internet gebruikers voorziet van een inkomen via een winstdelend model.
De browser extensie is beschikbaar op alle grote browsers en gebruikers hoeven dus niets te veranderen om gebruik te maken van dit project.
Daarnaast biedt het project gebruikers $SURF beloningen voor het bekijken van privacyvriendelijke advertenties.
Surf Reward heeft als doel om de digitale advertentiewereld te revolutionairen via AdTech, waarmee het gat tussen adverterende partners en eindgebruikers overbrugt.
AdTech helpt om irrelevante advertenties te vervangen met adverterende partners van Surf Reward waardoor de internetgebruikers niet meer hoeven om te gaan met de irritatie van irrelevante advertenties.
De omzet van de advertenties wordt vervolgens slim verdeeld via het ecosysteem waarbij de Surf Reward gebruikers en investeerders het meeste profiteren.
De adverterende Surf Reward partners betalen voor de distributie van advertenties op het netwerk.
De gebruikers die advertentie zien kunnen via Surf Reward 30% ontvangen van de winst die gemaakt wordt uit deze advertenties.
Vervolgens wordt de andere 60% gebruikt voor de SURF token liquidity pool, zodat het platform een constante bron van inkomen aan zijn investeerders kan bieden.
De laatste 10% wordt gebruikt voor marketing en ontwikkelingsdoeleinden.
Als een resultaat hiervan kunnen adverteerders hun advertenties bij hun doelgroep krijgen voor betere resultaten.
Tegelijkertijd worden eindgebruikers beloond voor het bekijken van advertenties via de SURF tokens en SURF investeerders zien het grootste gedeelte van de advertentieomzet naar de liquiditeit pool gaan.
Dit is daardoor een win-win scenario voor elke betrokken partij.
Stap Nu Vroeg In voordat De Prijs Verhoogt
De presale van SURF is al onderweg en in de eerste paar dagen werd er zelfs al meer dan $150.000 opgehaald. Dit demonstreert het huidige momentum achter deze presale.
SURF is de native token achter het platform en wordt gebruikt om gebruikers te belonen voor het bekijken van advertenties.
Het is een BEP-20 token die wordt ondersteund door alle belangrijke wallets inclusief MetaMask en Trust Wallet.
De presale verkoopt de token op dit moment voor een prijs van $0,026, waarmee dit een goed moment is om in te stappen bij dit project voor een gereduceerde prijs.
De presale maakt echter gebruik van een stijgende prijsstrategie, wat betekent dat de token elke 14 dagen met $0,001 gaat stijgen.
De token zal gelist worden voor een prijs van $0,04 wat betekent dat investeerders die op dit moment instappen op papier al een winst realiseren voordat de token überhaupt gelist is.
SURF heeft goede langetermijnvooruitzichten en als het netwerk groeit zullen de investeerders ook steeds meer gaan profiteren en hierdoor biedt het project een mogelijkheid van x50 winsten.
Wordt lid van Surf Reward op Twitter en Telegram om op de hoogte te blijven van de nieuwste updates over de presale, beloningen, programma’s en project aankondigingen.
Disclaimer: Dit is een gesponsord bericht, afkomstig van een derde partij en valt buiten de verantwoordelijkheid van Newsbit. Bij investeren in presales van cryptocurrency gelden hoge risico’s, dus investeer verstandig en nooit meer dan u bereid bent te verliezen.