De kernontwikkelaar van Terra Classic, genaamd Tobias Andersen, vertelde dat niemand extra Luna Classic tokens bij kan drukken zolang hij de leiding over het project heeft. De verklaring komt als reactie op een voorstel om 500 miljard LUNC tokens bij te drukken als onderdeel van een plan om de UST stablecoin te herstructureren en de koppeling met de dollar te herstellen.
“We kunnen USTC repareren zonder meer LUNC bij te drukken”, schreef Andersen. Hij ging verder en schreef: “Geloof me als ik zeg dat zolang ik de code beheer, niemand extra LUNC-tokens zal minten.”
Grote zorgen over centralisatie
Veel mensen uit de Terra Classic community waren blij met de uitspraken van Andersen, aangezien het betekent dat er niet een enorm aantal extra tokens de markt op zal komen. Maar niet iedereen was even blij met de opmerkingen van de ontwikkelaar. Zo vertellen sommigen zich grote zorgen te maken over de centralisatie van de munt.
Misschien wel het meest opvallende van de Twitter conversatie van Tobias Andersen was zijn antwoord op de vraag of zijn standpunt hetzelfde zou blijven als de community wel vóór het voorstel zou stemmen om extra LUNC tokens bij te drukken. Andersen reageerde hierop door te zeggen dat hij het dan alsnog tegen zou houden. Hij schreef:
“Ik werk gratis en ik ga niks implementeren waar ik het niet mee eens ben. Maar ik zal niet in de weg staan als de community andere ontwikkelaars vindt die het voorstel wel willen doorvoeren.”
Hoewel de uitspraken van de ontwikkelaar op veel steun konden rekenen van degenen die tegen het voorstel waren, hebben de verklaringen van Andersen wel de noodzaak benadrukt om een manier te vinden om ontwikkelaars te betalen in plaats van ze al het werk gratis te laten doen.
Bitwise: crypto ondergaat ‘pijnlijke verandering’ door opmars AI-aandelen
Bitwise ziet crypto veranderen in een belegging tegen de marktstemming in, terwijl AI aandelen de aandacht opeisen.
Worldcoin crasht 20% nadat Arthur Hayes plotseling uitstapt
De Bitcoin koers veert terug boven 61.000 dollar na een korte duik onder de 60.000. Een sterk banenrapport joeg de markten omlaag.
Hyperliquid als ‘buurtwinkel’ voor Wall Street: het handelsplatform dat nooit sluit
Het Iran-conflict bracht handelaren massaal naar Hyperliquid. De WSJ beschrijft oprichter Jeff Yan, die het bouwde na de val van FTX.
Meest gelezen
Bank of America waarschuwt voor grootste aandelenbubbel sinds 1880
Deze topanalist van Bank of America waarschuwt voor de grootste bubbel sinds de spoorweghype van de 19e eeuw.
Crypto-analist legt uit waarom 1.000 XRP volgens hem levensveranderend kan zijn
Crypto-analist Steph Is Crypto schetst drie scenario’s voor XRP. 1.000 XRP kan oplopen tot bijna 24.000 dollar.
AI voorspelt XRP koers voor 30 juni 2026
AI-modellen voorspellen dat de XRP koers eind juni onder 1,20 dollar zakt. Bitcoin-zwakte en lage liquiditeit drukken de munt.
