Dogizen
Persbericht

Telegrams eerste ICO gaat vandaag van start: Dogizen bereikt 1 miljoen spelers

Disclaimer: Dit is een gesponsord bericht, afkomstig van een derde partij en valt buiten de verantwoordelijkheid van Newsbit. Bij investeren in presales van cryptocurrency gelden hoge risico’s, dus investeer verstandig en nooit meer dan u bereid bent te verliezen.


De langverwachte presale van het meest veelbelovende GameFi-project van 2024 gaat vandaag van start. Dogizen (DOGIZ), de allereerste Telegram ICO, heeft de aandacht getrokken van belangrijke influencers uit de markt en heeft een indrukwekkende 1,3 miljoen spelers verzameld.

Vandaag markeert het begin van een snel kleiner wordend venster van mogelijkheden voor investeerders om wat DOGIZ tokens te bemachtigen met een flinke korting op de uiteindelijke exchange listings. DOGIZ zal niet snel weer zo goedkoop zijn als het nu is.

En als investeerders horen wat Dogizen voor iedereen in petto heeft, met plannen om de hele crypto gaming sector over te nemen, zou deze presale snel kunnen ontaarden in een totale door FOMO aangedreven koopwoede. Hier is alles wat je moet weten.

GameFi: Tikken en swipen op weg naar exponentiële groei

GameFi zal naar verwachting de komende tien jaar met maar liefst 28,5% per jaar groeien, en is vooral groot in opkomende economieën. Het is binnen korte tijd getransformeerd tot een van de meest welvarende segmenten van crypto.

Je hoeft alleen maar naar de prijsgrafieken te kijken om te zien dat projecten als UNKJD deze week met 110% omhoog schieten, of Star Atlas met 73% (allemaal op het moment van publicatie).

De groei van GameFi is echter vooral prominent op het thuisplatform van Dogizen, Telegram, waarbij de meest opkomende grootmachten van de sector een ongeëvenaard momentum vergaren onder de bijna 1 miljard gebruikers.

Telegram: De echte katalysator voor de groei van GameFi

Hoewel de marktkapitalisatie van $19 miljard voor crypto gaming coins al opwindend is, domineren de recente prestaties van op Telegram gebaseerde GameFi projecten de sector, waardoor het berichtenplatform de best mogelijke springplank is voor Dogizen’s moonshot.

Neem bijvoorbeeld het DOGS token: deze frisse Telegram honden coin leverde na de lancering werkelijk ongekende prestaties, met een beginvolume van $2,5 miljard, blockchain brekende niveaus van interesse en werd zelfs de coin met het op twee na hoogste aantal totale tokenhouders, net achter crypto A-listers, Tether en Ethereum.

Maar het plezier houdt daar niet op. Hamster Kombat heeft ook records gebroken, niet alleen in GameFi, maar ook in heel DeFi. Van het verzamelen van 300 miljoen spelers in razend tempo, tot het concurreren met Cristiano Ronaldo om de YouTube troon en zelfs het negeren van VC-financiering met onbeschaamd vertrouwen, HMSTR heeft laten zien hoe krachtig een verhalend Telegram game op dit moment is.

En nog een laatste voorbeeld: deze lijst zou niet compleet zijn zonder het project dat Pavel Durov in de eerste plaats aanzette tot de oproep van Dogizen: Catizen. Dogizens katachtige vijand heeft in 6 maanden 34 miljoen spelers geboeid, een indrukwekkende 1 miljoen van hen omgezet in betalende gebruikers en $30 aan inkomsten per speler opgeleverd – 200x hoger dan de gemiddelde crypto.

Alle drie deze projecten hebben de magische ‘B’ – een Binance listing – in de afgelopen weken veiliggesteld, wat veel vertrouwen wekt in Dogizens traject. Echter, in zwakkere huidige marktomstandigheden zijn Dogizens rivalen er nog niet in geslaagd om hun onvermijdelijke groeirun op gang te brengen, met stabiele prestaties aan de orde van de dag.

Gelukkig belooft Dogizen heel anders te zijn. Is het de eenvoud en het plezier van zijn verslavende en therapeutische tik-happy game mechanismen? Of zijn status als de allereerste Telegram ICO? Hoewel beide sterke pullfactoren zijn, is de echte reden dat Dogizen de populariteit van de presale zal omzetten in een prijsexplosie na de notering: het Dogizen universum. 

Het Dogizen Universum: Een gloednieuwe dimensie van mogelijkheden

Zoals eerder vermeld, is Telegram de ultieme bestemming voor een crypto die op zoek is naar de meest ongrijpbare en waardevolle prestatie: massale acceptatie. Dogizen’s thuisbasis biedt de gebruiksvriendelijkheid van een verfijnde sociale app om crypto minder complex en toegankelijker te maken voor een newbie, terwijl het de directe en viraliteit aanjagende connectiviteit van een van ’s werelds grootste berichtenservices levert.

En via de 2 miljard sterke mobiele gaming ruimte heeft het platform een ​​productief vermogen getoond om crypto casuals in Web3 te integreren – er is een reden dat 50% van de Telegram tap-to-earners minder over Bitcoin weet dan je overgrootmoeder.

Dogizen profiteert al op unieke wijze van deze dynamiek, omdat het ’s werelds eerste Telegram ICO is, maar de nauwere integratie met deze techgigant is slechts het topje van de ijsberg.

Hoewel DOGS, Hamster Kombat en Catizen allemaal geweldige projecten op zichzelf zijn, zijn ze alleen afhankelijk van één game om ze door een routekaart te loodsen, hype te creëren en, cruciaal, te groeien. Daarentegen is het Dogizen universum een ​​veelzijdig waardemonster met meer katalysatoren voor groei dan deze krachtpatsers bij elkaar.

Deze unieke digitale arcade is een uitgebreid ecosysteem waarmee gameontwikkelaars, gamers en de crypto community zich op dramatische wijze kunnen verenigen.

Met behulp van de Software Development Kit (SDK) van het platform kan elke ontwikkelaar, inclusief het talent dat voorheen budgettaire beperkingen zag in hun creaties, hun crypto game op de kaart zetten. En hoewel dit zorgeloze PvP’s omvat, omvat het ook de ideeën van toonaangevende merken, waarbij gamification misschien wel de belangrijkste manier voor hen wordt om contact te maken met hun klanten in dit nieuwe social-first tijdperk.

Het Dogizen Universe biedt een opstapje voor enkele van ’s werelds grootste bedrijven om naadloos en eenvoudig play-to-earn (P2E) dApps te bouwen, en ze te laten uitgroeien tot hun volgende geweldige marketinginitiatief. Een Airbus-racer van American Airlines? Een Whopper-flipper van Burger King? Allemaal potentieel interactieve en boeiende content voor gebruikers creëren, merkbekendheid verspreiden, consumentenloyaliteit bevorderen en winst voor spelers opleveren. Dit soort apps groeit met 21% per jaar en dat is niet voor niets.

We hebben deze strategie al zien gezien bij de beruchte en enorm succesvolle McDonald’s Monopoly game, en gezien hoe spannend dit nieuwe tijdperk van gamification is, is de enige echte verrassing dat niemand Dogizen heeft verslagen in wat een verwoestende klap lijkt te worden voor zowel marktconventies als de GameFi competitie.

De presale van Dogizen gaat vandaag (4 oktober 2024) om 8 uur UTC van start. Bezoek de officiële website van Dogizen om je DOGIZ tokens te claimen.


Disclaimer: Dit is een gesponsord bericht, afkomstig van een derde partij en valt buiten de verantwoordelijkheid van Newsbit. Bij investeren in presales van cryptocurrency gelden hoge risico’s, dus investeer verstandig en nooit meer dan u bereid bent te verliezen.