Elon Musk gaat momenteel als een tornado door Twitter heen. Sinds de overname in oktober zijn er gigantische hoeveelheden personeel van de loonlijst verdwenen en verschillende kantoren gesloten. Eerder deze week stuurde de miljardair een ultimatum uit: “Wees bereid om lange uren te werken of lever je contract in voor donderdag 17 november.”
42 tot 50 procent neemt ontslag
Als we op een poll van de werkplaats-app Blind af moeten gaan, dan lijkt het erop dat 42 procent van de mensen heeft besloten om ontslag te nemen, zo weet Reuters te melden. In een andere poll gaf ongeveer 50 procent van de medewerkers aan het bedrijf te verlaten. Een groot deel van de medewerkers van Twitter lijkt geen zin te hebben in het harde werken onder Elon Musk.
De ondernemer zelf maakt zich weinig tot geen zorgen over de exodus. In reactie op Dave Portnoy, laat Elon Musk weten dat de beste mensen blijven en dat hij zich geen grote zorgen maakt.
Voor nu zijn het ook vooral geruchten en hebben we nog geen harde cijfers. Het is in ieder geval zeker dat Twitter vaker dan ooit de headlines haalt dankzij Elon Musk en dat kan niet slecht zijn voor de gebruikersaantallen.
Pudgy Penguins stopt plotseling met game Pudgy Party ondanks miljoenen downloads
Volgens de ontwikkelaars wordt de focus volledig verlegd naar Pudgy World, een virtuele online wereld binnen het Pudgy Penguins-ecosysteem.
TV-gigant LG brengt advertentiemarkt naar eigen crypto-netwerk
De ARB-munt steeg ruim 5 procent nadat LG met Arbitrum een eigen layer-2 op Ethereum aankondigde voor de advertentiemarkt.
Bitcoin DeFi-project Botanix stopt na vier jaar: gebruikers dreigen tegoeden te verliezen
Bitcoin DeFi-project Botanix stopt na vier jaar. Gebruikers moeten vóór 9 juli hun tegoeden opnemen om permanent verlies te voorkomen.
Meest gelezen
Tiener steelt 13 miljoen dollar aan Bitcoin en geeft het uit aan Lamborghini’s
Canadese tiener bekent crypto-oplichting van 13 miljoen dollar en gaf gestolen geld uit aan luxe auto’s en privéjets.
Newsbit-analist voorspelde de daling naar 60.000 dollar: dit verwacht hij nu
De Bitcoin koers houdt stand rond cruciale steun, terwijl Newsbit-analist Juffermans een mogelijke bodem later dit jaar verwacht.
Goud verliest in één keer alle winst van dit jaar
Goud is opnieuw stevig aan het dalen, terwijl Wall Street optimistisch blijft. Komt er later dit jaar alsnog een grote stijging aan?
