’s Werelds grootste crypto beurs ter wereld, Binance, heeft zojuist besloten om alle handels-fees die de beurs verdiend op de LUNC/USDT en LUNC/BUSD handelsparen te burnen. Dat is geweldig nieuws voor Luna Classic investeerders.
Een zeer positieve aankondiging van de CEO van Binance
Het onverwachte besluit volgde op de aanvankelijke plannen van de beurs om gebruikers de keuze te geven om aan de transactie-belasting mee te doen. De LUNC-community reageerde hier furieus op en lieten weten dat het geen juiste keus was van Binance. Changpeng Zhao heeft de woede blijkbaar gehoord, want hij heeft nu dus aangekondigd dat Binance alle transactiekosten die ze ontvangen op de LUNC/BUSD en LUNC/USDT transacties zelf zullen burnen. Dit betekent dus dat de gebruikers niks hoeven te betalen en het verbranden van de tokens betaald wordt door Binance.
De Luna Classic (LUNC) koers schiet omhoog
Na de aankondiging van Changpeng Zhao schoot die Luna Classic koers direct omhoog. Binnen 5 minuten was de prijs al met meer dan 25 procent gestegen.

Zoals Newsbit eerder vandaag schreef werden er tot nu toe minder LUNC tokens verbrand dan dat de gemeenschap had gehoopt. Met de aankondiging van Binance zou hier echter wel eens verandering in kunnen komen. De beurs is namelijk verantwoordelijk voor veruit de meeste LUNC-transacties.
WK zorgt voor explosie bij fan tokens: deze cryptomunten schieten omhoog
Fan tokens stijgen fors door het WK voetbal, terwijl beleggers speculeren op sportief succes en Chiliz opvallend achterblijft qua koers.
MemeCore’s munt crasht 85% in minuten: 2,7 miljard dollar verdampt
Bijna 3 miljard dollar aan marktwaarde verdampt nadat MemeCore’s M onverwacht hard onderuitgaat zonder duidelijke aanleiding of uitleg.
Crypto koersupdate: Bitcoin crasht 5% in een uur, markt in vrije val
Bitcoin bereikt laagste koers sinds september 2024 door paniek omtrent Strategy. Dat zorgt voor schrikbarende verliezen op de markt.
Meest gelezen
Van lasser tot kok: SpaceX maakt 4.400 werknemers miljonair
De beursgang van SpaceX maakt duizenden werknemers miljonair. Van lassers tot ingenieurs profiteren zij van jarenlang opgebouwde aandelen.
Ex Google-engineer verkoopt al zijn Bitcoin: ‘Het is voorbij’
Oud-Google-engineer TechLead verkocht al zijn Bitcoin met fors verlies. Volgens hem is de markt kwetsbaar, maar hij blijft op lange termijn positief.
Analist ziet belangrijk signaal voor XRP: ‘Gigapump komt eraan’
Een analist denkt dat XRP voor een grote stijging staat en wijst op een belangrijk steunniveau. Wel is het een speculatieve visie.
