bitget
Persbericht

Bitget lanceert grote campagne met Messi om het vertrouwen in de cryptomarkt nieuw leven in te blazen

Seychellen, 26 nov. 2022 – Bitget, ‘s werelds top vijf meest toonaangevende cryptocurrency exchange, heeft een reeks marketingcampagnes aangekondigd met Lionel Messi, de Argentijnse voetballegende. Dit vieren ze met de lancering van een merkfilm voor het WK 2022 in Qatar. Met deze investering van 20 miljoen dollar in campagnes en beloningen wil Bitget gebruikers aantrekkelijke beloningen bieden, het marktsentiment helpen versterken en het vertrouwen in de crypto-industrie nieuw leven inblazen.

Bitget kondigde eind oktober zijn samenwerking met Lionel Messi aan met de campagne “A Perfect 10”, die overweldigende reacties kreeg van het publiek, de Bitget-gemeenschap en partners. De cryptobeurs lanceert nu een nieuw marketingcampagne en een reeks opwindende marketingplannen met de titel “Make it Count” tijdens de WK-periode van 2022.

Om onze gebruikers verder te betrekken bij de voetbalgekte, heeft Bitget meerdere giveaways en exclusieve beloningen georganiseerd met sociale wedstrijden en Activiteiten met een WK-thema , waaronder maximaal 1 miljoen BGB en een door Lionel Messi zelf gesigneerd shirt. Bitget organiseert ook zijn tweejaarlijkse derivatentoernooi, KCGI, met als thema voetbal en het WK, met een prijzenpot van maximaal 100 Bitcoin (BTC) en populaire fantokens. Dit maakt allemaal deel uit van de inspanningen van Bitget om investeerders gerust te stellen en Bitget-gebruikers te laten profiteren van verschillende initiatieven, aangezien enthousiasme voor het WK de verbinding tussen het crypto-universum en de sportwereld helpt vergemakkelijken.

Leo Messi, de vijfvoudig deelnemer aan de Wereldbeker en zevenvoudig Ballon d’Or, zegt: “Ik wil Bitget bedanken om me deel uit te laten maken van de sociale wereld van cryptohandel met zo’n opwindende campagne. Ik hou van het Bitget-merkfilm ‘Make It Count’-concept om de visie te leiden en een nieuwe weg binnen de branche uit te stippelen. Het is belangrijk dat iedereen verantwoord investeert met bescherming, en het is geruststellend om te zien dat Bitget dit serieus neemt met een reeks beschermende initiatieven.”

Gracy Chen, Managing Director van Bitget, merkt op: “Bitget investeert in de toekomst van crypto en Web3. De berenmarkt weerhoudt ons er niet van om binnen 3-5 jaar een Top 3 crypto exchange te worden. Vanwege enkele instortingen van een paar cryptoreuzen dit jaar, is het vertrouwen van de consument tot een dieptepunt gedaald. Dit is de reden waarom we inspanningen op het gebied van zowel product als marketing opvoeren, om onze toewijding te tonen voor het bouwen van de beste sociale handelservaringen voor onze gebruikers.

“Samenwerken met de GOAT inspireert ons om te streven naar de beste prestaties, en de WK-periode is de beste tijd om onszelf eraan te herinneren hoe belangrijk het is om te bouwen en te trainen voor het moment om te schitteren. We willen graag de voetbalsfeer in de wereld vieren van crypto en zijn bereid om te blijven investeren in het ecosysteem, zelfs in moeilijke tijden”, voegt Gracy toe.

Eerder deze maand implementeerde Bitget een aantal initiatieven om het vertrouwen te versterken en geloofwaardigheid te tonen aan consumenten, waaronder de lancering van het 5 miljoen Builders’ Fund en het verhogen van de omvang van het Protection Fund tot 300 miljoen dollar. De cryptobeurs heeft ook aangekondigd haar wereldwijde strategie uit te breiden met een geregistreerde entiteit op de Seychellen, en haar wervingsplan deze week aan te passen naar een team van 1200 in het eerste kwartaal van 2023.

Over Bitget

Bitget, opgericht in 2018, is ‘s werelds top vijf meest toonaangevende cryptocurrency exchange met innovatieve producten en sociale handelsdiensten als belangrijkste kenmerken, en bedient momenteel meer dan 8 miljoen gebruikers in meer dan 100 landen over de hele wereld.

De beurs zet zich in om one-stop en veilige handelsoplossingen aan gebruikers te bieden en heeft als doel de acceptatie van cryptovaluta te vergroten door samenwerkingen met verdienstelijke partners, waaronder de Argentijnse legendarische voetballer Lionel Messi, het toonaangevende Italiaanse voetbalteam Juventus, de officiële esports-cryptopartner van PGL Major en de toonaangevende esports-organisatie Team Spirit.